markayonetimi@fbu.edu.tr

0216 910 19 07 / 1826 / 1828 / 1829

Program Akışı

Program akışını indirmek için Tıklayınız.
AÇILIŞ KONUŞMALARI MARKALARDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK B BLOK 513 KONFERANS SALONU
10:00-12:00
Prof. Dr. Fatma KANCA , Fenerbahçe Üniversitesi Rektörü
Prof. Dr. Nurhan Zeynep TOSUN , Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı
Haluk SİCİMOĞLU, THAAT’S IT Kurucu & CSO
“Markanızın Var Oluş Nedenini Biliyor musunuz?”
Yasemin ÖZEN GÜRELLİ , IPSOS CCO & ESG Ülke Lideri
“ESG Etkinliklerinin Marka Değerine,Arzusuna ve Seçim Yollarına Etkisi”
Aysun ŞABANLI , Sustainable Brands Türkiye Başkan Yardımcısı & BAÜ Öğretim Görevlisi
“Sürdürülebilir Sosyal Marka”
12:00-12:30 Kahve Molası
1. OTURUM SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE MARKALAMA B BLOK: DERSLİK 209
12:30-15:00
MODERATÖR : Prof. Dr. Ebru ÖZGEN
Öykü Ezgi YILDIZ BALABAN & Sevda DENEÇLİ
Markaların Sürdürülebilirlik Bağlamında Oyunlaştırma Pratikleri
Simge ÜNLÜ
Türkiyede Markaların Sürdürülebilirlik Stratejisi Olarak Instagram Kullanımı: En Değerli On Marka Üzerine Bir Araştırma
Cihan BECAN
Markaların Sürdürülebilirlik İletişimi Çerçevesinde Tüketiciyle Etkileşimin Analizi: Metin Madenciliği ve Duygu Analizi Yöntemiyle Ödüllü Reklamlara Yönelik Bir İnceleme
Alparslan NAS & Duygu USLU
Sürdürülebilirliğin Şehir Markalamada Kullanımı: Cittaslow Metropol Olarak İzmir’in Analizi
Didem AŞÇI
Yeni Lüks: Sürdürülebilir Kozmetik
Çağla COŞAR & Ege Simge DEMİREL
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında Kurumların Sürdürülebilirlik Çalışmalarının İncelenmesi
Dilek AKSOY
Marka ve Sürdürülebilirlik: Apple Örneği
Beyza TOPRAK
Amazon: İletişimde Yenilik ve Sürdürülebilirlik
Ergün KÖKSOY
Ulus Markalarının Sürdürülebilirliği: Ulus Markaları ve Sürdürülebilirlik Endekslerinin İncelenmesi
2. OTURUM SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE MARKALAMA B BLOK: DERSLİK 211
12:30-14:45
MODERATÖR : Prof. Dr. Emel KARAYEL BİLBİL
Gizem ÖZDEL & Betül ÖZKAYA & Selda ENE
Yeşil Pazarlamama Stratejisinin Kullanıldığı Reklamların Göstergebilimsel Çözümlemesi: REI Co-op Markası Örneği
Mevlüt Sedat DÖNMEZ & Nazlı AZAKLI
Sürdürülebilir Marka İletişimi Bağlamında Femvertising Reklamlara Yönelik Bir İçerik Analizi
Ceren BİLGİCİ & Özge ÖZKÖK ŞİŞMAN
Çelişkiler ve Çekincelerle Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Yapay Zekâ: Open AI Markası Örneği
Mevlüt Sedat DÖNMEZ & Kamuran KOCAİLİK
Marka İletişimi Kapsamında Sürdürülebilirlik Çalışmaları: Zorlu Holding Akıllı Hayat 2030 Projesi
Ceren Bilgici & Efe ANĞIN
Üretken Yapay Zekâ ve Sürdürülebilirlik İletişimi: ChatGPT’nin İçerik Üretim Süreçlerindeki Rolü
Sezgi TURFANDA & CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN
Çevresel Sürdürülebilirlik Kavramının Moda Markaları Bağlamında Değerlendirilmesi
Seçil ÇETİNTAŞ SAĞLAM
Sürdürülebilirlik İçin Tasarım
Begüm FERİKOĞLU
Markaların Sürdürülebilir Yaklaşımlarının İtibar Üzerindeki Etkisi
3. OTURUM TÜKETİCİ ALGISI B BLOK: DERSLİK 216
12:30-15:00
MODERATÖR : Doç. Dr. Elif Başak SARIOĞLU
Necati SÖKER & Cengiz ERDAL
Türkiye’de Hızlı Tüketim Sektöründe Marka Bağlılığı Araştırması
Cengiz ERDAL & Esra KOÇ
Sosyal Medyada Markaların Hikayeleştirme Kullanımının Marka Algısına Etkisi
Merve ÇERÇİ
Marka İmajı Kapsamında Suçlayıcı Tüketiciler
Sezer AKSOY
Türk Dizilerinin Türkiye Markasına Etkisi: Latin Amerika’daki İzleyicilerde Türk Dizileriyle Oluşan Türkiye Algısı
Kamile ELMASOĞLU
Marka Hikâyelerinin Marka Mirası Üzerindeki Rolü
Fatmanur DEMİR DEMİRALP & Özge ÖZKÖK ŞİŞMAN
Bilinçli Tüketim Eğiliminin Tüketici Aktivizmi Oluşumundaki Rolü
Beyza EKŞİ
İstanbul'da Öğrenim Gören Z Kuşağı Üniversite Öğrencilerinin Mobil Reklamları Değerlendirme Biçimleri Üzerine Bir Araştırma
Fatma ŞİŞLİ
Tüketici Boykotlarının Flormar Örneği Bağlamında Marka İmajına Yansıması
Yasemin KIRKIL
Boykot Döneminde Kriz İletişiminin Önemi: Kahramanmaraş Deprem Örneği
4. OTURUM MARKALAMA STRATEJİLERİ VE REKLAM B BLOK: DERSLİK 217
12:30-14:30
MODERATÖR: Prof. Dr. Ece BABAN
Yelda ÜLKER
Sözde ve Genel Demarketing Stratejileri Uygulayan Reklamların Karşılaştırılması
Hakan TAN
Yeni Medyanın Yarattığı Medyaların Marka İletişimine Olan Etkisini Hayranlık Kavramı Üzerinden İncelemek
Yasemin KIRKIL
Türkiye'de E-Ticaret Markalarının Instagram Hesaplarının İncelenmesi: Efsane Kasım Dönemi Örneği
Cengiz ERDAL & Cansu ERGELEN
Kullanıcı Deneyimi ve Marka Algısı: Spotify Üzerinden Bir İnceleme
Yasemin TEKELİ
Genç Girişimciler ve Marka İletişimi
Selda KAYGISIZ
Marka İletişiminde Sosyal Medya: Koton Markasının Instagram Faaliyetlerine Yönelik Bir Analiz
Reyyan KIRMIZIKAYA
Markaların Sosyal Medya İçerikleri: TEB Örneği
5. OTURUM MARKALAMA STRATEJİLERİ VE REKLAM B BLOK: DERSLİK 219
12:30-14:30
MODERATÖR: Dr. Öğr. Üyesi Ece OZAN
Uğur KAÇAN
Coğrafi İşaretli Ürünlerin Restoran Markaları Üzerindeki Rolü
Fatma KAMİLOĞLU
Marka Hikaye Kurgusunun Reklamlarda Kullanımı: Türkiye’nin En Değerli 10 Markası Üzerine Bir İnceleme
Alper DÜNDAR
Reklamda Hikaye Anlatımının Kullanımı: The Lamp Reklam Filminin Anlatı Reklamcılığı Bağlamında Yapısal Analizi
Hilal TAŞKIN & Cengiz ERDAL
Şehir Markalamanın Yeni Yüzü Havalimanı Şehir Modeli: İstanbul Havalimanı'nın İstanbul Şehir Markası Algısı Üzerine Etkilerinin Araştırılması
Aydan ÜNLÜKAYA ÇEVİRİCİ & Ece DEMİRKAPU
Dijimodernizm Kapsamında Etkileşimli Reklamcılık: "Kendi Maceranı Seç" Konsepti
Damla KARŞU CESUR
Reklam ve Pazarlama Penceresinden Artırılmış Gerçeklik: Kavramsal Bir İnceleme
Nisa DİNÇ
Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Yeri Bağlamında Coca-Cola “Bu Ramazanda Bir Olalım” Reklamının İncelenmesi

Fenerbahçe Üniversitesi

Atatürk mah. Ataşehir Bulvarı Metropol İstanbul, 34758 İstanbul

markayonetimi@fbu.edu.tr

0216 910 19 07 / 1826 / 1828 / 1829

Bizi Takip Edin

© Fbu IT Team.