markayonetimi@fbu.edu.tr
0216 910 19 07 / 1826 / 1828 / 1829
AÇILIŞ KONUŞMALARI | MARKALARDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK B BLOK 513 KONFERANS SALONU | |
10:00-12:00 |
Prof. Dr. Fatma KANCA , Fenerbahçe Üniversitesi Rektörü
Prof. Dr. Nurhan Zeynep TOSUN , Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı
Haluk SİCİMOĞLU, THAAT’S IT Kurucu & CSO
“Markanızın Var Oluş Nedenini Biliyor musunuz?” Yasemin ÖZEN GÜRELLİ , IPSOS CCO & ESG Ülke Lideri
“ESG Etkinliklerinin Marka Değerine,Arzusuna ve Seçim Yollarına Etkisi” Aysun ŞABANLI , Sustainable Brands Türkiye Başkan Yardımcısı & BAÜ Öğretim Görevlisi
“Sürdürülebilir Sosyal Marka” |
|
12:00-12:30 | Kahve Molası | |
1. OTURUM | SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE MARKALAMA B BLOK: DERSLİK 209 | |
12:30-15:00 |
MODERATÖR : Prof. Dr. Ebru ÖZGEN
Öykü Ezgi YILDIZ BALABAN & Sevda DENEÇLİ
Markaların Sürdürülebilirlik Bağlamında Oyunlaştırma Pratikleri Simge ÜNLÜ
Türkiyede Markaların Sürdürülebilirlik Stratejisi Olarak Instagram Kullanımı: En Değerli On Marka Üzerine Bir Araştırma Cihan BECAN
Markaların Sürdürülebilirlik İletişimi Çerçevesinde Tüketiciyle Etkileşimin Analizi: Metin Madenciliği ve Duygu Analizi Yöntemiyle Ödüllü Reklamlara Yönelik Bir İnceleme Alparslan NAS & Duygu USLU
Sürdürülebilirliğin Şehir Markalamada Kullanımı: Cittaslow Metropol Olarak İzmir’in Analizi Didem AŞÇI
Yeni Lüks: Sürdürülebilir Kozmetik Çağla COŞAR & Ege Simge DEMİREL
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında Kurumların Sürdürülebilirlik Çalışmalarının İncelenmesi Dilek AKSOY
Marka ve Sürdürülebilirlik: Apple Örneği Beyza TOPRAK
Amazon: İletişimde Yenilik ve Sürdürülebilirlik Ergün KÖKSOY
Ulus Markalarının Sürdürülebilirliği: Ulus Markaları ve Sürdürülebilirlik Endekslerinin İncelenmesi |
|
2. OTURUM | SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE MARKALAMA B BLOK: DERSLİK 211 | |
12:30-14:45 |
MODERATÖR : Prof. Dr. Emel KARAYEL BİLBİL
Gizem ÖZDEL & Betül ÖZKAYA & Selda ENE
Yeşil Pazarlamama Stratejisinin Kullanıldığı Reklamların Göstergebilimsel Çözümlemesi: REI Co-op Markası Örneği Mevlüt Sedat DÖNMEZ & Nazlı AZAKLI
Sürdürülebilir Marka İletişimi Bağlamında Femvertising Reklamlara Yönelik Bir İçerik Analizi Ceren BİLGİCİ & Özge ÖZKÖK ŞİŞMAN
Çelişkiler ve Çekincelerle Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Yapay Zekâ: Open AI Markası Örneği Mevlüt Sedat DÖNMEZ & Kamuran KOCAİLİK
Marka İletişimi Kapsamında Sürdürülebilirlik Çalışmaları: Zorlu Holding Akıllı Hayat 2030 Projesi Ceren Bilgici & Efe ANĞIN
Üretken Yapay Zekâ ve Sürdürülebilirlik İletişimi: ChatGPT’nin İçerik Üretim Süreçlerindeki Rolü Sezgi TURFANDA & CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN
Çevresel Sürdürülebilirlik Kavramının Moda Markaları Bağlamında Değerlendirilmesi Seçil ÇETİNTAŞ SAĞLAM
Sürdürülebilirlik İçin Tasarım Begüm FERİKOĞLU
Markaların Sürdürülebilir Yaklaşımlarının İtibar Üzerindeki Etkisi |
|
3. OTURUM | TÜKETİCİ ALGISI B BLOK: DERSLİK 216 | |
12:30-15:00 |
MODERATÖR : Doç. Dr. Elif Başak SARIOĞLU
Necati SÖKER & Cengiz ERDAL
Türkiye’de Hızlı Tüketim Sektöründe Marka Bağlılığı Araştırması Cengiz ERDAL & Esra KOÇ
Sosyal Medyada Markaların Hikayeleştirme Kullanımının Marka Algısına Etkisi Merve ÇERÇİ
Marka İmajı Kapsamında Suçlayıcı Tüketiciler Sezer AKSOY
Türk Dizilerinin Türkiye Markasına Etkisi: Latin Amerika’daki İzleyicilerde Türk Dizileriyle Oluşan Türkiye Algısı Kamile ELMASOĞLU
Marka Hikâyelerinin Marka Mirası Üzerindeki Rolü Fatmanur DEMİR DEMİRALP & Özge ÖZKÖK ŞİŞMAN
Bilinçli Tüketim Eğiliminin Tüketici Aktivizmi Oluşumundaki Rolü Beyza EKŞİ
İstanbul'da Öğrenim Gören Z Kuşağı Üniversite Öğrencilerinin Mobil Reklamları Değerlendirme Biçimleri Üzerine Bir Araştırma Fatma ŞİŞLİ
Tüketici Boykotlarının Flormar Örneği Bağlamında Marka İmajına Yansıması Yasemin KIRKIL
Boykot Döneminde Kriz İletişiminin Önemi: Kahramanmaraş Deprem Örneği |
|
4. OTURUM | MARKALAMA STRATEJİLERİ VE REKLAM B BLOK: DERSLİK 217 | |
12:30-14:30 |
MODERATÖR: Prof. Dr. Ece BABAN
Yelda ÜLKER
Sözde ve Genel Demarketing Stratejileri Uygulayan Reklamların Karşılaştırılması Hakan TAN
Yeni Medyanın Yarattığı Medyaların Marka İletişimine Olan Etkisini Hayranlık Kavramı Üzerinden İncelemek Yasemin KIRKIL
Türkiye'de E-Ticaret Markalarının Instagram Hesaplarının İncelenmesi: Efsane Kasım Dönemi Örneği Cengiz ERDAL & Cansu ERGELEN
Kullanıcı Deneyimi ve Marka Algısı: Spotify Üzerinden Bir İnceleme Yasemin TEKELİ
Genç Girişimciler ve Marka İletişimi Selda KAYGISIZ
Marka İletişiminde Sosyal Medya: Koton Markasının Instagram Faaliyetlerine Yönelik Bir Analiz Reyyan KIRMIZIKAYA
Markaların Sosyal Medya İçerikleri: TEB Örneği |
|
5. OTURUM | MARKALAMA STRATEJİLERİ VE REKLAM B BLOK: DERSLİK 219 | |
12:30-14:30 |
MODERATÖR: Dr. Öğr. Üyesi Ece OZAN
Uğur KAÇAN
Coğrafi İşaretli Ürünlerin Restoran Markaları Üzerindeki Rolü Fatma KAMİLOĞLU
Marka Hikaye Kurgusunun Reklamlarda Kullanımı: Türkiye’nin En Değerli 10 Markası Üzerine Bir İnceleme Alper DÜNDAR
Reklamda Hikaye Anlatımının Kullanımı: The Lamp Reklam Filminin Anlatı Reklamcılığı Bağlamında Yapısal Analizi Hilal TAŞKIN & Cengiz ERDAL
Şehir Markalamanın Yeni Yüzü Havalimanı Şehir Modeli: İstanbul Havalimanı'nın İstanbul Şehir Markası Algısı Üzerine Etkilerinin Araştırılması Aydan ÜNLÜKAYA ÇEVİRİCİ & Ece DEMİRKAPU
Dijimodernizm Kapsamında Etkileşimli Reklamcılık: "Kendi Maceranı Seç" Konsepti Damla KARŞU CESUR
Reklam ve Pazarlama Penceresinden Artırılmış Gerçeklik: Kavramsal Bir İnceleme Nisa DİNÇ
Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Yeri Bağlamında Coca-Cola “Bu Ramazanda Bir Olalım” Reklamının İncelenmesi |
Atatürk mah. Ataşehir Bulvarı Metropol İstanbul, 34758 İstanbul
markayonetimi@fbu.edu.tr
0216 910 19 07 / 1826 / 1828 / 1829